Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza vlivu polohy karoserie závodního vozu na aerodynamické charakteritiky
Jirásek, Lukáš ; Svída, David (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je provést citlivostní studii vlivu polohy karoserie vozu na jeho aerodynamická zatížení. Byl vytvořen model CAD model v softwaru Pro/Engineer, předlohou byly rozměry podvozku a karoserie formule Ford 1600. Následně byl model převeden do prostředí CFD, zde byly nastaveny charakteristiky struktury okolního média. Software FLUENT provedl výpočty a měření aerodynamických charakteristik vozidla v závislosti na nastavení výšky a natočení podvozku vozidla.
Měření zkrutné tuhosti karosérie s využitím fotogrammetrického zařízení TRITOP
Derner, Petr ; Svárovský, Pavel (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá měřením torzní tuhosti karoserie s využitím fotogrammetrického zařízení TRITOP, které je realizováno v dynamické zkušebně Škoda Auto a.s. současně s jejich dosud používanou metodikou. S ohledem na objektivní porovnání obou měřících metod a dosahovanou přesnost měření je sestaven optimální způsob průběhu měření a jeho vyhodnocování.
Deformační měření s využitím zařízení Tritop.
Janiš, Libor ; Svída, David (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá, návrhem postupu měření deformačního modulu systému Tritop a jeho aplikací na reálné příklady. Navržen je také postup měření torzní tuhosti karosérie a vypracovány jsou modely rámů včetně upevnění automobilu, na kterých se měření torzní tuhosti bude provádět.
Analýza vlivu polohy karoserie závodního vozu na aerodynamické charakteritiky
Jirásek, Lukáš ; Svída, David (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je provést citlivostní studii vlivu polohy karoserie vozu na jeho aerodynamická zatížení. Byl vytvořen model CAD model v softwaru Pro/Engineer, předlohou byly rozměry podvozku a karoserie formule Ford 1600. Následně byl model převeden do prostředí CFD, zde byly nastaveny charakteristiky struktury okolního média. Software FLUENT provedl výpočty a měření aerodynamických charakteristik vozidla v závislosti na nastavení výšky a natočení podvozku vozidla.
Deformační měření s využitím zařízení Tritop.
Janiš, Libor ; Svída, David (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá, návrhem postupu měření deformačního modulu systému Tritop a jeho aplikací na reálné příklady. Navržen je také postup měření torzní tuhosti karosérie a vypracovány jsou modely rámů včetně upevnění automobilu, na kterých se měření torzní tuhosti bude provádět.
Měření zkrutné tuhosti karosérie s využitím fotogrammetrického zařízení TRITOP
Derner, Petr ; Svárovský, Pavel (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá měřením torzní tuhosti karoserie s využitím fotogrammetrického zařízení TRITOP, které je realizováno v dynamické zkušebně Škoda Auto a.s. současně s jejich dosud používanou metodikou. S ohledem na objektivní porovnání obou měřících metod a dosahovanou přesnost měření je sestaven optimální způsob průběhu měření a jeho vyhodnocování.
Porovnání dopravních systémů Bergmann a Annaburger v podnicích zemědělské prvovýroby.
HAVLÍK, Josef
Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním výměnných traktorových dopravních systémů firem Bergmann a Annaburger ve dvou podnicích zemědělské prvovýroby. Traktorové dopravní systémy se skládají z tažného a přípojného vozidla, které může být nosičem několika druhů nástaveb. V našem případě se jedná o korbu, rozmetadlo hnoje a cisternu. Porovnávány byly technické parametry jednotlivých výměnných systémů a zkušenosti z provozu obou majitelů s těmito stroji, dále pak jejich funkčnost, časová náročnost výměny nástaveb, komfort obsluhy stroje, jeho poruchovost, popřípadě servisní zajištění těchto strojů. Jedním z nejdůležitějších kritérii pro hodnocení je využití jednotlivých nástaveb a rozbor investičních a provozních nákladů obou výměnných systémů, kterými se tato práce ve velké míře také zabývá. Oba výměnné systémy jsou na vysoké technické úrovni zpracování. Firma Annaburger však nabízí v základním provedení větší komfort pro ovládání systému, než konkurenční Bergmann. Z porovnání konstrukce a technické specifikace obou strojů vyplývá, že stroje firmy Annaburger jsou konstrukčně důmyslněji řešeny a v praxi jsou i oblíbenější. Z ekonomických porovnání těchto systémů jsem zjistil, že výměnný dopravní sytém Annaburger HTS 22.79 je o 22,82 Kč na ujetý kilometr levnější a o 10,05 Kč na převezenou tunu materiálu méně nákladný než konkurenční Bergmann Vario440.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.